Elfogadták a város marketing-stratégiáját - Szombathely

Szombathely - Szombathely marketing-stratégiájának kialakításáról írt alá együttműködési megállapodást dr. Ipkovich György, városunk polgármestere, illetve a Garisson Group vezetője ma délelőtt a Városházán.
A szerződés célja, hogy Szombathely városát minél szélesebb körben ismertesse meg az emberekkel nemcsak hazánkban, hanem a környező országokban is.

Tavaly november végén döntött úgy a város vezetése, hogy közbeszerzési pályázatot ír ki Szombathely marketing-stratégiájának kialakítására. A nyertes Paul Garisson cége, a termékértékesítés terén kiemelkedő referenciákkal rendelkezik.

A tegnapi éjszakába nyúló egyeztetésen - ahol a város vezető tisztségviselői is részt vettek - arról próbáltak dönteni, hogy mely célcsoportot kívánják megnyerni, és mivel lehet úgymond eladni a várost, vagyis melyek azok rendezvények, amelyek vonzzák a turistákat. A nyertes cég vezetője szerint burgenlandi szomszédaink, a Budapestre látogató turisták és a belföldiek számára is vonzóvá kell tenni megyeszékhelyünket. Ezen kívül fontosak a potenciális befektetők is.

(Forrás: www.tvszombathely.hu)

Szóljon hozzá fórumunkon: Elfogadták a város marketing-stratégiáját - Szombathely

A hír támogatója:
Minden ami Internet -> MCOnet International - Magyarország: magyarorszag.mconet.biz