Távhős elégedettség
"A megkérdezett fogyasztók 44 %-a elégedett a Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. tevékenységével - derül ki egy most elkészült közvéleménykutatásból.
A felmérést egy nemzetközileg elfogadott módszerrel készítette egy piac- és közvéleménykutató társaság.
1000 lakossági és 100 közületi fogyasztót kérdeztek meg Szombathelyen arról, mi a véleménye a távhőszolgáltatás minőségéről, a cég kommunikációjáról, munkatársainak hozzáállásáról, de az árakról és a környezetvédő technológiáról is. Az ügyfélszolgálati dolgozók napi kapcsolatban állnak a fogyasztókkal, ezért csak néhány esetben mutatkozott eltérés a tapasztalat és a kiértékelt adatok között. Meglepő, hogy bár a névre szóló számla mellé hírlevelet csatolnak, a fogyasztók 33 %-a nem találta megfelelőnek a tájékoztatást. A lemaradás az energiatakarékossági lehetőségekről való informálás esetében volt a legnagyobb, az előre tervezett szünetek vonatkozásában bizonyult a legkisebbnek."
Forrás: www.szombathely.hu
1000 lakossági és 100 közületi fogyasztót kérdeztek meg Szombathelyen arról, mi a véleménye a távhőszolgáltatás minőségéről, a cég kommunikációjáról, munkatársainak hozzáállásáról, de az árakról és a környezetvédő technológiáról is. Az ügyfélszolgálati dolgozók napi kapcsolatban állnak a fogyasztókkal, ezért csak néhány esetben mutatkozott eltérés a tapasztalat és a kiértékelt adatok között. Meglepő, hogy bár a névre szóló számla mellé hírlevelet csatolnak, a fogyasztók 33 %-a nem találta megfelelőnek a tájékoztatást. A lemaradás az energiatakarékossági lehetőségekről való informálás esetében volt a legnagyobb, az előre tervezett szünetek vonatkozásában bizonyult a legkisebbnek."
Forrás: www.szombathely.hu